Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    „Výluky jsou čím dál kratší, proto potřebujeme co nejkvalitnější vybavení na železničních strojích“

„Výluky jsou čím dál kratší, proto potřebujeme co nejkvalitnější vybavení na železničních strojích“

Publikováno: 30.4.2019
Rubrika: Zajímavosti

říká Tomáš Exnar ze společnosti Chládek a Tintěra, Pardubice, která investovala do nových přídavných zařízení na dvoucestných rypadlech.

Co vás vedlo k tomu, že jste si objednali přídavná zařízení na dvoucestná rypadla?
Přídavná zařízení na dvoucestná rypadla používáme již delší dobu. Určitě nás k tomu donutil vývoj na trhu a nutnost posouvat se stále kupředu. Musíme být konkurenceschopní a novou technikou usnadnit práci traťovým dělníkům. Železniční výluky jsou čím dál kratší a náročnější, takže přídavná zařízení pomáhají k rychlejšímu a efektivnějšímu dokončení prací na železničních svršcích.

Jak jste s komponenty od AUSTRO Baumaschinen spokojení?
Spolupráce s firmou AUSTRO Baumaschinen, s. r. o. trvá již několik let a myslím si, že je na velice profesionální úrovni. V dnešní době je spousta firem, které nabízí podobné produkty, ale s „Austrem“ co si řekneme, to prostě platí. Vše je nakonfigurované podle našich představ a potřeb, takže velká spokojenost.

Na jakých stavbách už jste přídavná zařízení použili?
Přídavná zařízení (PZ) používáme takřka na všech stavbách, nedokážu si dnes představit stavbu bez nich, ať je to práce na vlečce nebo celostátní dráze. Práce je díky těmto PZ několikanásobně rychlejší a určitě i kvalitnější. U všech těchto PZ nepotřebuje strojník okolo sebe lidi, takže ušetříme peníze i čas.

Jak máte nastavený servis?
Co se týče servisu, z určité části si jej obstaráme sami, pokud se jedná o závažnější opravu nebo objednávku náhradního dílu, tak samozřejmě kontaktuji „Austro“.

Uvažujete o koupi dalšího strojního vybavení?
Aby naše firma patřila stále mezi špičku v kolejařině, budeme i nadále používat podobné komponenty a stále je obnovovat.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Drapáky zubatéMěnič pražců na stavběDrapák s uchopenou kolejnicíPoužití rotátoru v praxiMěnič pražcůMěniž pražců v plné parádě

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Příhradové vibrační lišty Atlas Copco umožňují hutnit až 25 m široké pásyPříhradové vibrační lišty Atlas Copco umožňují hutnit až 25 m široké pásy (760x)
Vibrační lišty na beton z dílny švédské firmy Atlas Copco patří ke světové špičce. Nejen proto, že nabízí řešení pro kaž...
Antýgl, most přes Vydru, nespoutanou řeku ŠumavyAntýgl, most přes Vydru, nespoutanou řeku Šumavy (753x)
Bývalý královácký dvorec leží uprostřed louky v údolí řeky Vydry v Šumavském národním parku. V letech 1523 – 1818 zde pr...
Financování veřejné infrastruktury formou PPP v Holandsku (751x)
Ačkoliv se v České republice nedaří připravovat a realizovat veřejně infrastrukturní projekty formou spolupráce veřejnéh...

NEJlépe hodnocené související články

Znovuvyužití existujících ocelových mostních konstrukcí z pohledu diagnostikyZnovuvyužití existujících ocelových mostních konstrukcí z pohledu diagnostiky (5 b.)
Tento článek popisuje poznatky a zkušenosti, získané při posouzení mostu „Malá Hrabovka“, vyrobeného v roce 1991 – 1992 ...
Začíná revitalizace a elektrizace trati z Oldřichova u Duchcova do Litvínova (5 b.)
Celkovou přestavbou projde v následujících dvou letech další trať v Ústeckém kraji. Správa železniční dopravní cesty (SŽ...
V mnoha směrech rekordní Bauma 2019V mnoha směrech rekordní Bauma 2019 (5 b.)
Po třech letech a tour v Indii a Číně se veletrh Bauma vrátil na výstaviště v bavorské metropoli – do Mnichova. Největší...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (3x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
Google
Zavřít [x]