Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    SŽDC pokračuje v intenzivní přípravě VRT Polabí

SŽDC pokračuje v intenzivní přípravě VRT Polabí

Publikováno: 7.10.2019, Aktualizováno: 14.10.2019 09:54
Rubrika: Aktuality

Na konci září byla v registru smluv uveřejněna smlouva na geodetické zaměření VRT Praha-Běchovice – Poříčany (VRT Polabí). Zhotovitelem prací za téměř 10 milionů korun bude společnost GEFOS. Geodeti budou v terénu pracovat do konce letošního roku, hotové dílo odevzdají příští rok v březnu. Geodetické podklady výrazně uspíší zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí.

V souvislosti s přípravou realizace veřejné zakázky Zpracování dokumentace pro územní řízení – vysokorychlostní trať Praha-Běchovice – Poříčany proběhla 30. září v sídle Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) předběžná tržní konzultace. Manažer drážní infrastruktury má zájem, aby zadávací podmínky této zakázky co nejlépe odpovídaly potřebám realizace prvního úseku vysokorychlostní trati v ČR.

Konzultace se zúčastnili zástupci 11 projekčních společností z Česka, Německa a Francie. SŽDC představila potenciálním dodavatelům hlavní body zadání a také model uvažovaného hodnocení nabídek, který bude založen na aplikaci metody Best Value Approach/Best Value Procurement (BVA/BVP). Tato metoda má za cíl zajistit co nejširší uplatnění odbornosti dodavatelů a zadavatelům poskytnout možnost rozlišení zkušeností a kvality dodavatelů.

Výstavba VRT Polabí má být jako první etapa VRT Praha – Brno zahájena v roce 2025. SŽDC si je vědoma rozsahu připravovaného záměru, a proto považuje za nutné pro něj zajistit podporu veřejnosti, kterou bude nadále o přípravě výstavby VRT pravidelně informovat.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Stát prý postaví novou silnici k radaru (429x)
Obce kolem stavby plánovaného radaru, ani plzeňské Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) neví zatím nic o připravované stavb...
Skanska BS aj pod Alpami v Taliansku (394x)
V rámci prípravy XX. ZOH v Taliansku sa buduje pod horským masívom Monte Cuneo 1.723 m dlhý cestný tunel, ktorý leží na ...
Czech Raildays 2006 (393x)
V Ostravě se konal 7. ročník mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železni...

NEJlépe hodnocené související články

„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“ (5 b.)
říká Mojmír Nejezchleb, náměstek generálního ředitele SŽDC. „Vzhledem k tomu, že velká část tratě již byla nebo bude rea...
Tři roky v německé buňceTři roky v německé buňce (5 b.)
Tak by se dala s nadsázkou popsat práce šestadvacetiletého Jakuba Mareše, který se intenzivně připravuje na projekt divi...
Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní  a Kadaní-PrunéřovemSkanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem (5 b.)
Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice....

NEJdiskutovanější související články

Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...
Google