Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2009    Stavby silnic a železnic zvýšily zisk a mění jméno

Stavby silnic a železnic zvýšily zisk a mění jméno

Publikováno: 1.4.2009, Aktualizováno: 2.4.2009 09:06
Rubrika: 2009

Uplynulý rok byl pro Skupinu SSŽ úspěšný. Dosáhla konsolidovaného obratu 23 miliard korun. Hospodářský výsledek po zdanění činil podle mezinárodních standardů 925 miliónů korun. Společnost Stavby silnic a železnic, a. s., od 1. dubna změnila název. Nově působí na trhu pod jménem EUROVIA CS, a. s. Používá také zcela nové logo.

„Hospodářského výsledku si velmi ceníme především kvůli současné situaci na trhu. Sami jsme zaznamenali klesající poptávku ze soukromého sektoru, o to více se koncentrujeme na zakázky z oblasti místních samospráv,“ uvedl Ing. Martin Borovka, předseda představenstva a generální ředitel společnosti EUROVIA CS.

Hospodářské výsledky
Skladba zakázek společnosti je obdobná jako v předchozích letech, jednoznačně převládají silniční stavby se 60 %. „Jejich podíl ale mírně klesá ve prospěch kolejových staveb. V dalších letech se chceme také koncentrovat na úpravy městských center, speciální stavby jako čistírny odpadních vod či výrobu a konstrukce protihlukových stěn,“ dodává Ing. Zdeněk Synáček, obchodní ředitel EUROVIA CS.

V minulém roce společnost dokončila několik významných projektů. Železniční Nové spojení pomohlo zrychlit kolejovou dopravu v Praze, stejně se dařilo i při prodloužení tramvajové trati do pražských Radlic. Ze silničních staveb se podařilo dokončit dvě etapy spojnice mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou a další část Pobřežní ulice v Praze. Na Slovensku společnost dokončila práce na stavbě dálnice v úseku Mengusovce – Jánovce. „Ze zahájených projektů bych zmínil rychlostní silnici R6 Sokolov – Tisová, nebo elektrizaci železniční trati Zábřeh – Šumperk,“ doplňuje Borovka.

Nové jméno a vizuální podoba
Nové jméno EUROVIA CS mnohem lépe vystihuje současné obchodní záměry společnosti, reaguje na současný trend otevřené evropské ekonomiky. „Směřujeme k dalšímu posílení pozice v oboru stavebnictví. Chceme zdůraznit omládnutí a modernizaci společnosti, mnohem lépe se nám také bude dařit komunikovat široké portfolio našich služeb,“ říká Borovka. Skupina EUROVIA CS i nadále bude zdůrazňovat hodnoty jako je inovativní přístup, kvalita práce a postoj k životnímu prostředí.

Celý proces rebrandingu trval několik měsíců a zahrnoval změny korporátních dokumentů a tiskovin, oblečení zaměstnanců, propagačních předmětů, webových stránek či firemního profilu a brožury. Nejviditelnější změny se odehrály v novém označení budov, staveb a veškeré pracovní a dopravní techniky. „Rebranding však není jen pouhou změnou vnějšího kabátu. Naopak, je to mimořádná příležitost zaměřit se hlouběji na naše vnitřní procesy a v souvislosti s rebrandingem zvýšit kvalitu našich služeb a především zjednodušit komunikaci s partnery a veřejností,“ vysvětluje Ing. Martin Borovka.

Změnu názvu a loga společnosti doprovodí inzertní kampaň v ekonomických a odborných titulech a na zpravodajských serverech.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Finanční ředitel firmy EUROVIA CS, a. s., Gregoire Pinasseau  informoval, že stav zaměstnanců firmy zůstává stabilní i za současné ekonomické situace v ČR.Jádro podnikání firmy se nemění. Z 60% převládají silniční komunikace, jak podotkl Ing. Zdeněk Synáček, obchodní ředitel společnosti (první zprava).Ing. Martin Borovka, generální ředitel EUROVIA CS, a. s., sdělil, že bude přejmenována i většina dceřiných společností firmy.Nejviditelnější změny se odehrály v novém označení budov, staveb a pracovní a dopravní techniky.Informace byly podány poutavou formou.Tisková konference si vyžádala velký zájem mezi novináři.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (749x)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...
Publikace o projektu D47 (687x)
Již za týden, to jest 25. listopadu 2009, bude do provozu uvedena poslední část dálnice D47, která chyběla pro spojení t...
Platnost dálničních známek (57x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...

NEJlépe hodnocené související články

Nový Dynafleet poskytuje zákazníkům během přepravy dokonalejší kontrolu (3 b.)
Kde je náklad, a kdy se může očekávat jeho doručení? Nyní se už zákazníci během přepravy nemusejí s takovými otázkami ob...
Tatry o krok bližšie k svetuTatry o krok bližšie k svetu (2.5 b.)
Posledná chýbajúca časť diaľnice pod Vysokými Tatrami, od Mengusoviec po Poprad, je hotová. Súčasťou otvorenej zvyšnej č...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (1.5 b.)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

NEJdiskutovanější související články

Děti Země u soudu neuspěly, dostavba dálnice D8 pokračuje! (18x)
Občanské sdružení Děti Země již několik měsíců soudně napadá dostavbu dálnice D8. Ministerstvo dopravy tak již několikrá...
Platnost dálničních známek (6x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (3x)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...
Google

Server Vodohospodářské stavby

VOD-KA 2019 letos po jednadvacáté

VOD-KA 2019 letos po jednadvacáté

Zavřít [x]