Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2017    Startují opravy dálnice D8 u Prahy

Startují opravy dálnice D8 u Prahy

Publikováno: 27.7.2017
Rubrika: 2017

V neděli 30. července začnou opravy dálnice D8 v úseku -2,248 – +5,151, které budou rozděleny do několika navazujících etap a probíhat budou do listopadu 2019. Práce na téměř 7 km dlouhém úseku provede EUROVIA CS pro ŘSD ČR.

V rámci první etapy budou probíhat v některých částech úseku práce na rozšíření komunikace. Tato etapa zasáhne do provozu v místě jen částečně.

Od druhé poloviny srpna začne druhá etapa prací, která si v místě vyžádá omezení dopravy. Pracovat se bude ve středním dělícím pásu, tudíž rychlé pruhy v obou směrech budou uzavřeny a provoz bude veden v režimu 2+2 ve zbývajících částech dálnice.

Po dokončení prací ve středním dělícím pásu se práce přesunou na část dálnice směrem do Prahy a provoz bude veden v části na Ústí nad Labem. Následně se bude pracovat na části do Ústí nad Labem. Práce jsou naplánovány tak, aby v době zimní údržby bylo možné místem projíždět bez omezení. V době zimní údržby budou tedy práce utlumeny.

Na trase se nachází u obce Zdiby jeden most přes trasu, který bude v rámci prací po částech snesen a vybudován nový.

„Společnost EUROVIA CS si je plně vědoma toho, že stavební práce v daném místě dálnice D8 před Prahou, můžou způsobovat dopravní komplikace. Z tohoto důvodu byly práce rozděleny do několika navazujících etap, aby byl zachován provoz, i když omezený. Věříme, že odměnou za trpělivost řidičů i místních občanů jim bude nově opravená a bezpečnější komunikace,“ uvádí Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS.

Práce v místě budou probíhat každý den v době od 7:00 do 18:00

„Vzhledem k probíhajícím technologickým postupům budeme v některých případech pracovat přes víkendy,“ doplňuje Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS

V rámci všech prací dojde ke kompletní výměně povrchu dálnice v daném úseku včetně ložných vrstev. V některých částech bude dálnice rozšířena. Jedná se především o části, kde se nacházejí nájezdy a sjezdy z dálnice. Kompletně vyměněn bude most přes dálnici u obce Zdiby. Ve středním dělícím pásu dojde k úpravám inženýrských sítí. Úplné dokončení prací se plánuje na konec roku 2019.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

UniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuanUniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuan (986x)
Společnost UniControls, významný hráč a mezinárodně uznávaný dodavatel řídicích systémů a elektronických zařízení v obla...
Odpovězte správně a můžete vyhrát knihu Železniční doprava (377x)
V nakladatelství Grada letos v létě vyšla kniha Železniční doprava. Jejími autory jsou žilinský vysokoškolský profesor I...
EUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnicEUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnic (291x)
Každodenním působením husté dopravy a vlivem povětrnostních podmínek dochází k ničení a znehodnocování silnic. Aby pozem...

NEJlépe hodnocené související články

Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci (5 b.)
ArcelorMittal Engineering Products Ostrava (AMEPO), dceřiná společnost ostravské huti ArcelorMittal, dodala od roku 2013...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...
Kdo se nerozvíjí v České republice, ať nestaví! (5 b.)
Tomáš Koranda se zlobí. Především na stát, který pouští pod rouškou zvyšování konkurence na český trh nové stavební subj...