Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Publikováno: 22.2.2019
Rubrika: Železniční infrastruktura, Aktuality

Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice.

Pětikilometrový úsek jednokolejné železnice mezi zastávkami Kadaň a Kadaň-Prunéřov projde v následujících dvou letech zásadní proměnou. Celá trať bude elektrifikována a napojena na hlavní dopravní tah směr Chomutov a Ústí nad Labem. Součástí stavební zakázky za celkem 340 mil. Kč je kompletní rekonstrukce kadaňského nádraží a výstavba nové železniční zastávky. Generálním dodavatelem stavby je Skanska, investorem Správa železniční dopravní cesty (SŽDC).    

„Elektrifikaci jednokolejky z Kadaně do Prunéřova Ústecký kraj velmi vítá. Nahradí spojení motorovou Regionovou a sjednotí páteřní mezikrajskou trať z Ústí nad Labem do Karlových Varů,“ uvádí Magdalena Fraňková, tisková mluvčí Ústeckého kraje pro dopravu.

Součástí zakázky je celková přestavba a modernizace železniční stanice Kadaň. Opravíme zde železniční spodek a svršek, mosty a propustky a postavíme novou zastávku Kadaň-Bystřice. Věřím, že cestující ocení nová nástupiště, bezbariérový přístup a informační zařízení. Postaráme se o nové trakční vedení a také staniční, traťové zabezpečovací a sdělovací zařízení. Trať bude vybavena novými technologiemi, které umožní dálkové řízení a zvýší bezpečnost železničního provozu,“ uvádí Petr Homolka, ředitel závodu Železniční stavitelství společnosti Skanska a.s.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Železniční úsek Kadaň – Kadaň-PrunéřovŽelezniční úsek Kadaň – Kadaň-Prunéřov

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálkové ovládání Posázavského PacifikuDálkové ovládání Posázavského Pacifiku (692x)
Společnost AK signal Brno a. s. uvedla do provozu dálkové ovládání Posázavského Pacifiku, resp., řečeno jinými slovy, dá...
Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – PlzeňProrážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň (645x)
Myšlenka modernizace trati Rokycany – Plzeň se zrodila po přelomu tisíciletí; reálně se projektová příprava nastartovala...
Třetí madridský železniční tunel Atocha – ChamartínTřetí madridský železniční tunel Atocha – Chamartín (640x)
V roce 2017 se v Madridu chystá otevření stavby, která bude mít značný význam pro provoz španělských vysokorychlostních ...

NEJlépe hodnocené související články

Modernizace ŽST Cheb: „Nové výzvy a zkušenosti s řešením škvárového podloží v zemní pláni“Modernizace ŽST Cheb: „Nové výzvy a zkušenosti s řešením škvárového podloží v zemní pláni“ (5 b.)
Pro realizaci rekonstrukce železniční stanice Cheb jasně hovořil popis jejího stavu: Není zajištěn bezbariérový přístup ...
Optimalizace traťového úseku „Praha Hostivař – Praha hl. n., II. část“ pokračuje, aktuálně se nejvíce mění železniční stanice VršoviceOptimalizace traťového úseku „Praha Hostivař – Praha hl. n., II. část“ pokračuje, aktuálně se nejvíce mění železniční stanice Vršovice (5 b.)
Od poslední zprávy o dění na stavbě v současnosti největší pražské železniční zakázky již uplynulo pár měsíců, co se ted...
„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“ (5 b.)
říká Mojmír Nejezchleb, náměstek generálního ředitele SŽDC. „Vzhledem k tomu, že velká část tratě již byla nebo bude rea...

NEJdiskutovanější související články

Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...
Česká Lípa má nové vlakové nádražíČeská Lípa má nové vlakové nádraží (1x)
Železniční uzel Česká Lípa je druhým největším železničním uzlem Libereckého kraje. Skanska v rámci modernizace, která b...
Nová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJNová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJ (1x)
Společnost Hrochostroj převzala v srpnu letošního roku novou automatickou strojní podbíječku Unimat 08-275/3S, která dos...
Google
Zavřít [x]