Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Publikováno: 22.2.2019
Rubrika: Železniční infrastruktura, Aktuality

Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice.

Pětikilometrový úsek jednokolejné železnice mezi zastávkami Kadaň a Kadaň-Prunéřov projde v následujících dvou letech zásadní proměnou. Celá trať bude elektrifikována a napojena na hlavní dopravní tah směr Chomutov a Ústí nad Labem. Součástí stavební zakázky za celkem 340 mil. Kč je kompletní rekonstrukce kadaňského nádraží a výstavba nové železniční zastávky. Generálním dodavatelem stavby je Skanska, investorem Správa železniční dopravní cesty (SŽDC).    

„Elektrifikaci jednokolejky z Kadaně do Prunéřova Ústecký kraj velmi vítá. Nahradí spojení motorovou Regionovou a sjednotí páteřní mezikrajskou trať z Ústí nad Labem do Karlových Varů,“ uvádí Magdalena Fraňková, tisková mluvčí Ústeckého kraje pro dopravu.

Součástí zakázky je celková přestavba a modernizace železniční stanice Kadaň. Opravíme zde železniční spodek a svršek, mosty a propustky a postavíme novou zastávku Kadaň-Bystřice. Věřím, že cestující ocení nová nástupiště, bezbariérový přístup a informační zařízení. Postaráme se o nové trakční vedení a také staniční, traťové zabezpečovací a sdělovací zařízení. Trať bude vybavena novými technologiemi, které umožní dálkové řízení a zvýší bezpečnost železničního provozu,“ uvádí Petr Homolka, ředitel závodu Železniční stavitelství společnosti Skanska a.s.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Železniční úsek Kadaň – Kadaň-PrunéřovŽelezniční úsek Kadaň – Kadaň-Prunéřov

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálkové ovládání Posázavského PacifikuDálkové ovládání Posázavského Pacifiku (725x)
Společnost AK signal Brno a. s. uvedla do provozu dálkové ovládání Posázavského Pacifiku, resp., řečeno jinými slovy, dá...
Czech Raildays 2006 (687x)
V Ostravě se konal 7. ročník mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železni...
Třetí madridský železniční tunel Atocha – ChamartínTřetí madridský železniční tunel Atocha – Chamartín (675x)
V roce 2017 se v Madridu chystá otevření stavby, která bude mít značný význam pro provoz španělských vysokorychlostních ...

NEJlépe hodnocené související články

Modernizace spádoviště v žst. Praha-Libeň včetně protihlukových opatřeníModernizace spádoviště v žst. Praha-Libeň včetně protihlukových opatření (5 b.)
Účelem stavby bylo vyřešit snížení nadlimitní hladiny hluku vznikající na libeňském spádovišti. Hluk je způsoben zejména...
Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní  a Kadaní-PrunéřovemSkanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem (5 b.)
Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice....
Na hostivařské trati Swietelsky Rail o dva měsíce zkrátil technologickou přestávku. Bude víc času na komplikovaný most v Zahradním MěstěNa hostivařské trati Swietelsky Rail o dva měsíce zkrátil technologickou přestávku. Bude víc času na komplikovaný most v Zahradním Městě (5 b.)
Náročná optimalizace pražského traťového úseku z Hostivaře na hlavní nádraží má za sebou první půlrok a s novou stavební...

NEJdiskutovanější související články

Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...
Nová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJNová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJ (1x)
Společnost Hrochostroj převzala v srpnu letošního roku novou automatickou strojní podbíječku Unimat 08-275/3S, která dos...
Průjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí – jak to nakonec dopadloPrůjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí – jak to nakonec dopadlo (1x)
Železniční uzel Ústí nad Orlicí se nachází na nejvýznamnějším železničním spojení mezi Prahou, Brnem a Ostravou, z něhož...
Google

Server Vodohospodářské stavby

VOD-KA 2019 letos po jednadvacáté

VOD-KA 2019 letos po jednadvacáté