Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem

Publikováno: 22.2.2019
Rubrika: Železniční infrastruktura, Aktuality

Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice.

Pětikilometrový úsek jednokolejné železnice mezi zastávkami Kadaň a Kadaň-Prunéřov projde v následujících dvou letech zásadní proměnou. Celá trať bude elektrifikována a napojena na hlavní dopravní tah směr Chomutov a Ústí nad Labem. Součástí stavební zakázky za celkem 340 mil. Kč je kompletní rekonstrukce kadaňského nádraží a výstavba nové železniční zastávky. Generálním dodavatelem stavby je Skanska, investorem Správa železniční dopravní cesty (SŽDC).    

„Elektrifikaci jednokolejky z Kadaně do Prunéřova Ústecký kraj velmi vítá. Nahradí spojení motorovou Regionovou a sjednotí páteřní mezikrajskou trať z Ústí nad Labem do Karlových Varů,“ uvádí Magdalena Fraňková, tisková mluvčí Ústeckého kraje pro dopravu.

Součástí zakázky je celková přestavba a modernizace železniční stanice Kadaň. Opravíme zde železniční spodek a svršek, mosty a propustky a postavíme novou zastávku Kadaň-Bystřice. Věřím, že cestující ocení nová nástupiště, bezbariérový přístup a informační zařízení. Postaráme se o nové trakční vedení a také staniční, traťové zabezpečovací a sdělovací zařízení. Trať bude vybavena novými technologiemi, které umožní dálkové řízení a zvýší bezpečnost železničního provozu,“ uvádí Petr Homolka, ředitel závodu Železniční stavitelství společnosti Skanska a.s.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Železniční úsek Kadaň – Kadaň-PrunéřovŽelezniční úsek Kadaň – Kadaň-Prunéřov

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – PlzeňProrážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň (411x)
Myšlenka modernizace trati Rokycany – Plzeň se zrodila po přelomu tisíciletí; reálně se projektová příprava nastartovala...
Dálkové ovládání Posázavského PacifikuDálkové ovládání Posázavského Pacifiku (400x)
Společnost AK signal Brno a. s. uvedla do provozu dálkové ovládání Posázavského Pacifiku, resp., řečeno jinými slovy, dá...
Czech Raildays 2006 (385x)
V Ostravě se konal 7. ročník mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železni...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...
Google