Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2016    Předváděcí akce strojů Liebherr pro údržbu a opravy železničních tratí

Předváděcí akce strojů Liebherr pro údržbu a opravy železničních tratí

Publikováno: 29.2.2016
Rubrika: 2016

V prostějovském areálu společnosti TOMI-REMONT se ve středu 24. 2. 2016 uskutečnila předváděcí akce strojů Liebherr pro údržbu a opravy železničních tratí, které se zúčastnilo na 50 zájemců.

Všichni mohli shlédnout praktické ukázky strojů jako je dvoucestné rypadlo Liebherr A 922 Rail Litronic, hydraulické čerpadlo Liebherr A910 Compact Litronic nebo čelní kolový nakladač Liebherr L 506 Compact. Součástí akce byly také ukázky přídavných zařízení, například zametacího zařízení, měniče pražců, rozkladače pražců, kolejového pluhu, kleští na manipulaci s kolejnicemi, mulčovače, jařábovacího háku apod.   

Dvoucestné rypadlo Liebherr A922 Rail
Nové dvoucestné rypadlo A 922 Rail Litronic představila společnost Liebherr poprvé na veletrhu Bauma 2013. Stroj má hmotnost dle provedení mezi 19,9 a 22,2 t a navazuje na předchozí osvědčené řady dvoucestných rypadel Liebherr.

Rypadlo A 922 Rail je možné dodat ve 3 verzích podvozku (symetrický a asymetrický bez patek, asymetrický s patkami) a dále ve speciálním provedení pro úzký rozchod. Různé varianty umožňují použít buď přestavitelný výložník o délce 3,40m nebo stranově přestavitelný výložník o délce 3,60 m. Sloupky speciálně zkonstruované pro práci pod trolejovým vedením se dodávají v délkách 1,85 m; 2,05 m; 2,25 m nebo 2,65 m.

Stroj může být volitelně vybaven rychlovýměnným systémem LIKUFIX, který umožňuje rychlou a bezpečnou výměnu hydraulického pracovního nářadí obsluhovanou z kabiny stroje. Ve spojení s pracovním nářadím Liebherr, jako je naklápěcí rotátor, výkopová lžíce, dvoučelisťový drapák nebo hydraulický magnet, umožňuje LIKUFIX významné zvýšení produktivity práce.

Výkonný pohon Liebherr
Pohon rypadla A 922 Rail je zajištěn vznětovým motorem Liebherr D 834 o výkonu 110 kW / 150 PS, emisní třída IIIB, který byl vyvinut ve spolupráci se společností MAN. Technického řešení emisní třídy Liebherr jako jediný výrobce v této třídě dosahuje pouze s oxidačním katalyzátorem (bez močoviny a DPF, filtru pevných částic). Toto řešení přináší vynikající výsledky co do výkonnosti a nejnižší spotřeby paliva. Pro případ povinného dovybavení filtrem DPF, např. při nasazení v tunelech, má stroj sériově přípravu pro filtr pevných částic.

Hydraulický systém je nově vybaven dvojitým pístovým regulačním čerpadlem o max. průtoku 2 x 215 l/min, které lze využívat odděleně pro více funkcí současně nebo spojit do jedné větve v případě nářadí s velkou potřebou příkonu.

Velký kryt motoru, který se otevírá přes celou pravou stranu rypadla A 922 Rail, umožňuje rychlý a komfortní přístup ke všem servisním místům. Činnosti denní údržby lze provádět ze země, což zkracuje doby servisu a zvyšuje bezpečnost práce. Pro jednodušší čištění chladičů lze ventilátor snadno odklopit.

Nová dvoumístná kabina rypadla A 922 Rail má zúžené sloupky pro nejlepší výhled a nabízí velkorysý prostor pro řidiče i spolujezdce. Celé čelní okno lze vysunout nahoru, ovládací a kontrolní dotykový display má snadné, intuitivní ovládání. Rypadlo navíc disponuje oboustranným proporcionálním řízením.

Z podkladů společnosti Liebherr-Stavební stroje CZ s.r.o.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Dvoucestné rypadlo Liebherr A922 RailDvoucestné rypadlo Liebherr A922 RailDvoucestné rypadlo Liebherr A922 Rail

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

SŽDC spustila nový web o železnici na letištěSŽDC spustila nový web o železnici na letiště (404x)
Správa železniční dopravní cesty vytvořila nové webové stránky projektu Modernizace trati Praha - Kladno s připojením Le...
Modernizace železniční stanice Chodov začala netradičně od konce, poslední etapa je hotováModernizace železniční stanice Chodov začala netradičně od konce, poslední etapa je hotová (259x)
Stavební společnost Chládek & Tintěra dokončila třetí etapu modernizace železniční stanice Chodov na Sokolovsku. Prv...
„VRT z Prahy do Drážďan potřebujeme, nechceme vypadat jako mluvkové“ (257x)
říká Jan Ilík, který je na Ministerstvu dopravy zodpovědný za plánování vysokorychlostních tratí a působí zároveň jako k...

NEJlépe hodnocené související články

Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (5 b.)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...
„Očekávám, že firmy bez zkušeností ze železnice zmizí“„Očekávám, že firmy bez zkušeností ze železnice zmizí“ (5 b.)
říká Ing. Ondřej Novák, předseda představenstva a generální ředitel společnosti STRABAG Rail a. s. V rozhovoru pro Silni...
Nejdelší železniční tunel světa se otvírá (5 b.)
První červnový den se ve Švýcarsku otevírá v pořadí již třetí tunel v 3 100 metrů vysokém horském masivu. Jedná se o nej...