Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Na správné cestě směrem k vysokorychlostní logistice

Na správné cestě směrem k vysokorychlostní logistice

Publikováno: 12.10.2018
Rubrika: Zajímavosti

Trh drážních technologií se v posledních letech výrazně znásobil - a pro výrobce kolejových vozidel je to jak požehnání, tak i prokletí. Vysoká poptávka totiž tlačí dodavatele k jejich absolutním kapacitním limitům, což má za následek nedostatečné dodávky a dlouhé dodací lhůty. Ale LAPP dokazuje, že to jde i jinak!

Třetí zářijový týden patřil v Berlíně již tradičnímu veletrhu Innotrans, na kterém nechyběl ani světový lídr v oblasti kabelové technologie nejen pro kolejová vozidla – LAPP. Společnost zde představila mj. inovovanou logistickou koncepci i nový kabel pro železniční průmysl, ÖLFLEX® TRAIN HT. Tento flexibilní jednožilový silikonový kabel je konstruovaný pro jmenovitá napětí 1,8 a 3,6 kV a dokáže odolat teplotám do 150 °C. To z něj dělá ideální řešení pro použití v drážních aplikacích s vysokými teplotami, jako jsou trakční měniče nebo transformátory.

Bezkonkurenční dodací lhůty

V současné době má LAPP skladem přibližně milion metrů kabelů pro drážní aplikace. V rámci Německa je obdrží zákazníci do 24 hodin, přičemž do jiných evropských zemí je dodací lhůta pouze 72 hodin. Po celém světě jsou pak dodací lhůty kratší než týden normou, což je o několik týdnů rychlejší než standardní dodací lhůty nabízené jinými výrobci kabelů. A právě to představuje obrovskou úsporu času nejen pro výrobce kolejových vozidel, ale také pro konfekcionéry, kteří jim dodávají kabely připravené k instalaci.

A kdy se to nejvíc vyplatí? Když dojde krátce před plánovaným dodáním nového modelu vozidla zákazníkovi ke změnám v elektrickém systém uvnitř vozidla – a to bývá spíše pravidlem než výjimkou. Díky rychlým dodávkám made by LAPP získají výrobci drážních vozidel potřebnou kabeláž přesně na čas a zároveň nemusí držet vysoké zásoby nevyužitých kabelů.

Více informací najdete v novém katalogu TRAIN 2018/2019.

Objevte i vy vysokorychlostní kolejový svět LAPP!

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Pozdrav z největšího železničního veletrhu InnoTrans 2018

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Financování veřejné infrastruktury formou PPP v Holandsku (895x)
Ačkoliv se v České republice nedaří připravovat a realizovat veřejně infrastrukturní projekty formou spolupráce veřejnéh...
Antýgl, most přes Vydru, nespoutanou řeku ŠumavyAntýgl, most přes Vydru, nespoutanou řeku Šumavy (890x)
Bývalý královácký dvorec leží uprostřed louky v údolí řeky Vydry v Šumavském národním parku. V letech 1523 – 1818 zde pr...
Příhradové vibrační lišty Atlas Copco umožňují hutnit až 25 m široké pásyPříhradové vibrační lišty Atlas Copco umožňují hutnit až 25 m široké pásy (889x)
Vibrační lišty na beton z dílny švédské firmy Atlas Copco patří ke světové špičce. Nejen proto, že nabízí řešení pro kaž...

NEJlépe hodnocené související články

„Založili jsme 300 staveb bez reklamací a řadu z nich v extrémních podmínkách také pro SŽDC“„Založili jsme 300 staveb bez reklamací a řadu z nich v extrémních podmínkách také pro SŽDC“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Jiří Benda, majitel společnosti BENDA TRADE s. r. o. „Ze stavby odcházíme až poté...
„Pokud nemůžete dělat změny v projektu, zabíjíte technickou kreativitu“„Pokud nemůžete dělat změny v projektu, zabíjíte technickou kreativitu“ (5 b.)
Přesvědčený je o tom Zdeněk Ludvík, výrobní náměstek divize 4 Metrostavu, který má za sebou mj. náročné rekonstrukce dvo...
Železniční uzel Brno má být u řeky, rozhodla centrální komise Ministerstva dopravy (5 b.)
Členové Centrální komise Ministerstva dopravy vybrali variantu řešení přestavby celého železničního uzlu Brno. Na základ...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (4x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (3x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
Google