Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Metrostavu vzrostl konsolidovaný hospodářský výsledek o 172 %, už devátým rokem je jedničkou na českém stavebním trhu

Metrostavu vzrostl konsolidovaný hospodářský výsledek o 172 %, už devátým rokem je jedničkou na českém stavebním trhu

Publikováno: 16.5.2019
Rubrika: Aktuality

Skupina Metrostav zůstala i letos, již podeváté, jedničkou na českém stavebním trhu. V roce 2018 dosáhly celkové provozní výnosy hodnoty 35 092 mil. Kč, což představuje meziroční nárůst o 12,5 %. Téměř tři pětiny obratu vytvořily společnosti Skupiny Metrostav v čele s mateřskou společností Metrostav a.s. na českém trhu, zbývající dvě pětiny pak na zahraničních projektech, zejména na Slovensku, v Německu, Polsku a ve Skandinávii, ale také například ve Velké Británii, USA nebo Kanadě. Konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním činil 913,2 mil, což představuje meziroční nárůst o 172 %.

Hodnota celkových aktiv Skupiny Metrostav představovala k 31.12.2018 částku 31 498 mil. Kč a oproti roku 2017 narostla téměř o 14 %. V krátkodobých aktivech došlo k navýšení pohledávek a ostatních oběžných aktiv, v dlouhodobých se pak zvýšily investice do nemovitostí. Došlo také k navýšení vlastního kapitálu a to o 5,5 %.

Řádná valná hromada schválila vyplacení podílu na zisku akcionářům téměř 170 milionů Kč. Stejně jako v loňském roce připadne tedy na akcii 21,50 Kč.

Akcionáři dále zvolili do funkce člena představenstva na další čtyřleté období Ing. Radima Čápa, Ph.D. a Ing. Daniela Knoteka, do funkce člena dozorčí rady na další čtyřleté období pak Ing. Jindřicha Hesse, Ph.D. a Ing. Františka Potiska.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Metrostav na Václavském náměstí

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Skanska BS aj pod Alpami v Taliansku (724x)
V rámci prípravy XX. ZOH v Taliansku sa buduje pod horským masívom Monte Cuneo 1.723 m dlhý cestný tunel, ktorý leží na ...
Czech Raildays 2006 (723x)
V Ostravě se konal 7. ročník mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železni...
Tunelem mezi Lahovicemi a Slivencem budou auta jezdit v roce 2010 (720x)
Tunelem mezi Lahovicemi a Slivencem budou auta pravděpodobně jezdit od května roku 2010, řekl dnes ČTK projektový manaže...

NEJlépe hodnocené související články

„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“„V úseku Votice – České Budějovice zvažujeme zavedení rychlosti 200 km/h“ (5 b.)
říká Mojmír Nejezchleb, náměstek generálního ředitele SŽDC. „Vzhledem k tomu, že velká část tratě již byla nebo bude rea...
Tři roky v německé buňceTři roky v německé buňce (5 b.)
Tak by se dala s nadsázkou popsat práce šestadvacetiletého Jakuba Mareše, který se intenzivně připravuje na projekt divi...
Skanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní  a Kadaní-PrunéřovemSkanska zahájila rekonstrukci železničního spojení mezi Kadaní a Kadaní-Prunéřovem (5 b.)
Do roku 2021 opraví také kadaňské nádraží a postaví novou zastávku, která zajistí obsluhu místní části Bystřice....

NEJdiskutovanější související články

Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...
Google

Server Vodohospodářské stavby

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Zavřít [x]