Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2017    Děčínská firma RYKO otevírá novou halu na opravu vagonů za 60 mil. Kč

Děčínská firma RYKO otevírá novou halu na opravu vagonů za 60 mil. Kč

Publikováno: 24.10.2017
Rubrika: 2017

Firma RYKO, jedna z největších evropských opraven železničních vozů, dnes v Děčíně otevřela novou opravárenskou halu. Moderní technologie výrazně zrychlí opravy a revize železničních vagonů. Celková investice přesáhla 60 milionů korun, z čehož investice do technologií tvořily 15 milionů korun. V nové hale bude moci firma pracovat na 12 vagonech zároveň, zvýší tak svou kapacitu až o 2000 vagonů ročně.  Firma s téměř 150letou tradicí díky nové hale vytvoří až tři desítky nových pracovních míst. 

Martin Vošta, statutární ředitel RYKO: „Hala je určena především na běžné opravy a revize malého rozsahu železničních nákladních vozů.  Její vybavení umožní rychlé navrácení vagonů do provozu a tím i úsporu nákladů za čas strávený v opravně. Nová investice nás posouvá opět výrazně kupředu. Budeme moci mnohem rychleji reagovat na potřeby a rostoucí zájem našich zákazníků.“ 

Výstavbu haly firma zahájila v září 2016 a do zkušebního provozu ji uvedla letos v červenci.  Společnost RYKO stála více než 60 milionů korun. „Velmi nákladná byla vlastní opláštěná ocelová konstrukce a pak samozřejmě technologické vybavení. Co se týče samotné výstavby, nejsložitější bylo založení stavby na jílovém podloží,“ doplnil Martin Vošta.  Nová budova je díky LED osvětlení, automatickým světlíkům, vzduchovým clonám ve vratech a systému vytápění energeticky úsporná.

Technickou zajímavostí nové haly je jeden z nejdelších svařených železničních montážních kanálů. Je dlouhý 40 metrů a vybavený nejmodernější technikou. Hala také disponuje zařízením na rychlonapouštění cisteren při tlakové zkoušce vodou. Dosahuje výkonu 10m3 za minutu, což je v rámci železničního opravárenství unikátní.

„Výkonné a spolehlivé technologie, kterými je nová hala vybavena, nám umožní rychle uspokojit i nejnáročnější zákazníky. Díky nim budeme moci rozšířit stávající služby například o lepší diagnostiku, ale třeba i o lepší komunikaci mezi dílnou, obchodním oddělením a zákazníkem,“ říká Martin Vošta.

V hale bude možné najednou pracovat na 12 vozech. Ročně se tu může opravit nebo zrevidovat až 2000 vagonů.  V novém provozu vznikne dvacet až třicet nových pracovních míst. Půjde především o zámečníky, svářeče, tlakaře, písmomalíře a kontrolory.

Rodinná firma RYKO s více než 260 zaměstnanci dosahuje ročního obratu přes 700 milionů korun. Sídlí v Děčíně a pobočky má v Mladé Boleslavi a Kralupech nad Vltavou. Opravy železničních vagonů zajišťuje pro největší evropské i světové majitele.  

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Nová opravárenská hala firmy RYKO a.s. v Děčíně

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

UniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuanUniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuan (717x)
Společnost UniControls, významný hráč a mezinárodně uznávaný dodavatel řídicích systémů a elektronických zařízení v obla...
EUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnicEUROVIA CS poprvé použila novou technologii GRIPSEAL® - efektivní řešení v dlouhodobé údržbě silnic (50x)
Každodenním působením husté dopravy a vlivem povětrnostních podmínek dochází k ničení a znehodnocování silnic. Aby pozem...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (48x)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...

NEJlépe hodnocené související články

Závěry VII. ročníku mezinárodní konference Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů „LUHAČOVICKÁ VÝZVA 2017“ (5 b.)
Účastníci mezinárodní konference „Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“ konstatují:...
Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci (5 b.)
ArcelorMittal Engineering Products Ostrava (AMEPO), dceřiná společnost ostravské huti ArcelorMittal, dodala od roku 2013...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...
Google

Server Vodohospodářské stavby

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Zavřít [x]