Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Kolejový průmysl    CHVALIS: nejen nové projekty, ale i modernizace, opravy a údržba hydraulických systémů, pomocných i trakčních pohonů kolejových vozidel

CHVALIS: nejen nové projekty, ale i modernizace, opravy a údržba hydraulických systémů, pomocných i trakčních pohonů kolejových vozidel

Publikováno: 27.6.2019
Rubrika: Kolejový průmysl

Oblast oprav, modernizací a údržby je kromě výroby nových systémů jednou z klíčových aktivit, které se v oblasti aplikací pro železnice intenzivně věnujeme od roku 2001. Startem v tomto odvětví pro nás bylo projektové zadání našeho klíčového českého výrobce na modernizaci 30kusové série legendární československé dieselelektrické lokomotivy z předlistopadové éry závodu ČKD, tzv. „Brejlovec“. Na lokomotivě jsme řešili modernizaci hydraulického systému pohonu vrtulí chlazení spalovacího motoru a zcela nově jsme navrhli a realizovali kompaktní hydraulický pohon lamelového kompresoru pro výrobu stlačeného vzduchu, který je klíčový pro ovládání a řízení lokomotivy a připojených vagónů nebo osobních vozů s bezpečnostní funkcí.

Objemy prací nových systémů, ale i oprav a modernizací pro sektor kolejových vozidel, od roku 2001 významně narostl a tomu jsme museli přizpůsobit i naše výrobní a skladové kapacity v sídle společnosti v Hoštce na Litoměřicku, kde se nachází sídlo společnosti se zázemím výrobní a logistické haly postavené v roce 2000 a významně rozšířené v roce 2016 na celkovou plochu 2 500 m2.

Probíhá zde výroba nových systémů, ale i opravy a modernizace pro portfolio českých výrobců kolejových vozidel i trvale rostoucí segment dodávek a služeb pro našeho prestižního zákazníka České dráhy – potažmo DPOV a SŽDC. Rozšířili jsme rovněž portfolio českých soukromých dopravců, kteří provozují dieselelektrické lokomotivy a motorové vozy.

ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS – ŠKOLENÍ SERVISNÍCH MECHANIKŮ A PRACOVNÍKŮ ÚDRŽBY

Důležitou oblastí, které naše společnost léta věnuje vysokou pozornost, je budování vlastních lokálních servisních středisek – „prodejních center“, vhodně rozmístěných na území ČR, jež pomáhají zabezpečit nepřetržitý 24hodinový záruční a pozáruční servis na námi dodané hydraulické systémy nebo i na jiné systémy daného vozidla zákazníka. Samozřejmostí je zabezpečení non-stop služby na poskytnutí potřebných náhradních dílů a servisních služeb.

Pro zajištění vysoké profesní kvality a odborného růstu našich servisních mechaniků, kteří zabezpečují zákazníky požadovaný nepřetržitý záruční a pozáruční servis pro dodané hydraulické systémy kolejových vozidel i pro starší systém, využíváme naše vlastní vzdělávací a školicí středisko, vybudované v roce 2006 za podpory dotačních programů EU a certifikované též společností Parker Hannifin Corp. Toto školící centrum jsme v roce 2017 dále významně rozšířili o další budovu, a to včetně ubytování!

Kromě školení vlastních zaměstnanců zde nabízíme speciálně odborně zaměřená školení pro naše zákazníky – pracovníky údržby společností, které vlastní a provozují motorové vozy a lokomotivy a zabezpečují si sami předepsaný pozáruční servis a údržbu. Navíc nabízíme i možnost tato odborná školení provádět přímo u zákazníka pro jím vybrané kmenové zaměstnance v jeho prostorách a na jím provozovaném kolejovém vozidle.

V ROCE 2018 DOSÁHLA NAŠE SPOLEČNOST VÝZNAMNÝCH PRESTIŽNÍCH OCENĚNÍ

V květnu jsme zvítězili v soutěži Český lídr Ústeckého kraje a na podzim jsme získali diplom ve vysoce prestižní soutěži ČESKÝCH 100 NEJ. K těmto, pro nás velice cenným oceněním, jistě významně přispěla naše dlouholetá poctivá práce v oblasti kolejových vozidel. Získaná ocenění pro nás znamenají závazek pro další zkvalitňování našich výrobků a služeb v daném segmentu.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Školení zaměstnanců i školení pro naše zákazníky probíhají v našem vlastním vzdělávacím a školicím střediskuSídlo firmy CHVALIS v Hoštce v Ústeckém kraji

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

UniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuanUniControls vybaví systémem nadřazeného řízení dalších 23 souprav metra v čínském Chengdu, hlavním městě provincie S’-čchuan (774x)
Společnost UniControls, významný hráč a mezinárodně uznávaný dodavatel řídicích systémů a elektronických zařízení v obla...
Centrální dispečerské pracoviště v Praze na BalabenceCentrální dispečerské pracoviště v Praze na Balabence (99x)
O centrálním dispečerském pracovišti (tedy CDP), které by se mělo postavit (někde) v Praze, se hovoří již poměrně dlouho...
Projekt S-CODE: Revoluční koncepty výhybekProjekt S-CODE: Revoluční koncepty výhybek (94x)
Výzkumný projekt „Switches and Crossings Optimal Design and Evaluation“ (Optimální návrh a hodnocení výhybek a výhybkový...

NEJlépe hodnocené související články

Švýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republiceŠvýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republice (5 b.)
Když se majitel společnosti STADLER Rail, A.G., pan Peter Spuhler rozhodl v roce 2009 založit v Praze konstrukční kancel...
Elektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský krajElektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský kraj (5 b.)
Od konce listopadu 2018 uvádějí České dráhy do provozu nové elektrické jednotky RegioPanter, které jsou určeny pro regio...
STADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantuSTADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantu (5 b.)
Rok 1989 přinesl zásadní změnu nejen do budováním socialismu už unavené Československé republiky, ale i do tehdy ještě p...

NEJdiskutovanější související články

Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky (3x)
Zásadním technickým elementem pro přístup cestujících do/ze zastavujících vlakových souprav jsou nástupiště. Cestující v...
Čtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaciČtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaci (1x)
Po šestiměsíčním vyjednávání dosáhly v dubnu Evropský parlament, Evropská komise a Rada EU dohody o politickém pilíři tz...
České firmy na Uralu navážou na "mrtvou trať" gulagu (1x)
Uralská dráha, kterou se chystají stavět české firmy podle dohody, podepsané dnes v Praze při návštěvě ruského prezident...
Google

Server Vodohospodářské stavby

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu