Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2016    Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou

Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou

Publikováno: 30.9.2016
Rubrika: 2016, Stavební stroje

Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas Copco nabízí extrémně výkonná kladiva i v motorové verzi, která vám díky absenci kabelů, hadic a napájecího zdroje dávají nekonečnou volnost a svobodu. Nadto mají bezkonkurenční úderovou energii a výborné odpružení, takže s nimi můžete při splnění norem pracovat výrazně déle.

Švédský výrobce svou výjimečnou řadu motorových bouracích kladiv pojmenoval názvem COBRA. Model PROe se pyšní extrémním výkonem, model TTe je speciálně navržený k podbíjení pražců a s modelem Combi můžete bourat i vrtat. Čerstvou novinkou je pak bourací kladivo PROi, které má jako vůbec první kladivo na trhu elektronické vstřikování paliva.

PROi a PROe: energie úderu přes 60 J

Bourací kladiva COBRA PROi a COBRA PROe využijete k libovolné práci od sekání a bourání až po zarážení či zhutňování. Potěší vás zejména extrémní energií úderu, která přesahuje 60 J. Nabízí tak srovnatelný výkon jako hydraulická či pneumatická kladiva a dvojnásobný výkon, než je u motorových kladiv běžné.

Navzdory své síle jsou však obě kladiva relativně lehká, váží pouhých 25 kg a manipulovat s nimi dokáže každý. A za zmínku stojí i výborně odpružená rukojeť – míra vibrací se pohybuje na pouhých 3,8 m/s2, což je hodnota, které se jiné modely ani zdaleka neblíží.

TTe: navržen pro podbíjení

Novinka v podobě modelu PROi pak využívá systému elektronického vstřikování paliva, díky kterému má kladivo o 30 % nižší spotřebu, nižší servisní nároky a navíc bez problému nastartuje za jakýchkoliv provozních podmínek. Bez nadsázky si troufáme tvrdit, že jde momentálně o nejpokročilejší bourací kladivo s benzinovým motorem na trhu.

Model COBRA TTe je doslova navržený pro podbíjení pražců. Ideální kombinace vysoké frekvence úderů (až 1 620 úderů za minutu) a solidní energie úderu (40 J) zamezuje drcení štěrku a zároveň umožňuje jeho optimální zhutnění a zatláčení.

Rovněž model TTe váží pouhých 25 kg a díky patentovanému systému tlumení vibrací sestávajícího z listových pružin dosahuje výtečných hodnot vibrací v rukojeti: 3,8 m/s2.

Combi: když potřebujete i vrtat

Model COBRA Combi je univerzálním nástrojem určeným k sekání, bourání i vrtání. Vzhledem ke svému použití již nabízí nižší energii úderu (25 J), ale vysokou frekvenci (až 2 800 úderů za minutu). Je tak stále skvělým bouracím kladivem, ale zastane i funkci výkonné vrtačky – do žulového bloku s ním můžete vrtat i rychlostí 30 cm za minutu.

Bourací kladiva Atlas Copco COBRA seženete u všech autorizovaných dodavatelů, vybírejte si takové, kteří ke strojům nabízí i záruční a pozáruční servis či zaškolení obsluhy.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (923x)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...
Combilift Straddle CarierCombilift Straddle Carier (910x)
Byl navržen a vyvinut pro zvýšení efektivity a flexibility v manipulaci s kontejnery v přepravních společnostech, lodní ...
Viktorie pokořila metu 1000 metrů (908x)
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili k dnešnímu dni raziči akciové společnosti M...

NEJlépe hodnocené související články

Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (5 b.)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...
„Očekávám, že firmy bez zkušeností ze železnice zmizí“„Očekávám, že firmy bez zkušeností ze železnice zmizí“ (5 b.)
říká Ing. Ondřej Novák, předseda představenstva a generální ředitel společnosti STRABAG Rail a. s. V rozhovoru pro Silni...
Nejdelší železniční tunel světa se otvírá (5 b.)
První červnový den se ve Švýcarsku otevírá v pořadí již třetí tunel v 3 100 metrů vysokém horském masivu. Jedná se o nej...

NEJdiskutovanější související články

Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011 (3x)
Článek pojednává o realizacích společnosti MTEK, s. r. o., a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Konkrétně ...
Dvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do PrahyDvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do Prahy (2x)
Dvoucestná rypadla Terex jsou zatím stále jedinými speciálně vyráběnými stroji na českém trhu. Speciální v tom, že se ne...
Recyklace vzniklé stavební suti s možností jejího využitíRecyklace vzniklé stavební suti s možností jejího využití (1x)
Objem odpadů všeho druhu se každoročně zvyšuje a stává se tak jedním z hlavních problémů ochrany životního prostředí a j...