Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    AŽD Praha se stala významným hráčem na světových trzích v oblasti signalizace

AŽD Praha se stala významným hráčem na světových trzích v oblasti signalizace

Publikováno: 21.10.2016
Rubrika: Železniční infrastruktura

Společnost AŽD Praha je na trhu již více než šedesát let. Tato společnost ve výhradně českém vlastnictví se stává čím dál výjimečnější a prokazuje cenné zkušenosti v porovnání s největšími globálními hráči. K hlavním pilířům AŽD patří konkurenceschopné portfolio produktů a systémů v oblasti signalizace a telekomunikačních technologií (např. staniční zabezpečovací zařízení a traťové signalizační systémy s nejvyšším stupněm bezpečnosti, úrovňové železniční přejezdy, světelné signalizace, přestavníky, kolejové obvody, počítače náprav, ETCS L2, atd.), ale také flexibilita a schopnost uspokojit požadavky kteréhokoliv zahraničního zákazníka, přičemž AŽD prokazuje dobrou finanční sílu a dostupnost kvalifikované pracovní síly.

Flexibilita a schopnost rychlého adaptování elektronických signalizačních systémů na technické a normativní požadavky specifické pro jednotlivé oblasti patří k výjimečným konkurenčním výhodám společnosti AŽD Praha. Vzhledem na dlouhodobé zkušenosti doporučuje AŽD Praha svá vlastní řešení, která zákazníci v mnohých případech přijímají.

Navzdory tomu, že AŽD začala svou mezinárodní činnost až v roce 2012, daří se jí oslovit velké množství zákazníků nejenom ze zemí severního Baltiku nebo temperamentního Balkánu, ale také z exotické Indie a Malajsie. Země, které v současnosti AŽD Praha pokládá za klíčové, jsou především Bělorusko, Srbsko, Černá Hora, Litva, Turecko, Bulharsko, USA a nejnověji také Bosna a Hercegovina a Macedonie. Společnost založila dceřiné podniky či oficiální obchodní zastoupení na všech klíčových teritoriích (Bulharsko, Srbsko, Černá Hora, Egypt, Turecko, USA, Bosna a Hercegovina).

Krom toho dokázala AŽD svou vysokou technologickou úroveň i tím, že se stala členem UNISIG sdružujícím nejdůležitější evropské dodavatele signalizačních systémů pro železnice a v současnosti výrazně přispívá k vytvoření pravidel interoperability železniční dopravy.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
AŽD Praha se stala významným hráčem na světových trzích v oblasti signalizaceAŽD Praha se stala významným hráčem na světových trzích v oblasti signalizaceAŽD Praha se stala významným hráčem na světových trzích v oblasti signalizace

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálkové ovládání Posázavského PacifikuDálkové ovládání Posázavského Pacifiku (843x)
Společnost AK signal Brno a. s. uvedla do provozu dálkové ovládání Posázavského Pacifiku, resp., řečeno jinými slovy, dá...
Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – PlzeňProrážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň (816x)
Myšlenka modernizace trati Rokycany – Plzeň se zrodila po přelomu tisíciletí; reálně se projektová příprava nastartovala...
Třetí madridský železniční tunel Atocha – ChamartínTřetí madridský železniční tunel Atocha – Chamartín (804x)
V roce 2017 se v Madridu chystá otevření stavby, která bude mít značný význam pro provoz španělských vysokorychlostních ...

NEJlépe hodnocené související články

Modernizace ŽST Cheb: „Nové výzvy a zkušenosti s řešením škvárového podloží v zemní pláni“Modernizace ŽST Cheb: „Nové výzvy a zkušenosti s řešením škvárového podloží v zemní pláni“ (5 b.)
Pro realizaci rekonstrukce železniční stanice Cheb jasně hovořil popis jejího stavu: Není zajištěn bezbariérový přístup ...
Optimalizace traťového úseku „Praha Hostivař – Praha hl. n., II. část“ pokračuje, aktuálně se nejvíce mění železniční stanice VršoviceOptimalizace traťového úseku „Praha Hostivař – Praha hl. n., II. část“ pokračuje, aktuálně se nejvíce mění železniční stanice Vršovice (5 b.)
Od poslední zprávy o dění na stavbě v současnosti největší pražské železniční zakázky již uplynulo pár měsíců, co se ted...
Modernizace spádoviště v žst. Praha-Libeň včetně protihlukových opatřeníModernizace spádoviště v žst. Praha-Libeň včetně protihlukových opatření (5 b.)
Účelem stavby bylo vyřešit snížení nadlimitní hladiny hluku vznikající na libeňském spádovišti. Hluk je způsoben zejména...

NEJdiskutovanější související články

Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...
Česká Lípa má nové vlakové nádražíČeská Lípa má nové vlakové nádraží (1x)
Železniční uzel Česká Lípa je druhým největším železničním uzlem Libereckého kraje. Skanska v rámci modernizace, která b...
Nová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJNová podbíječka Unimat už je ve stáji HROCHOSTROJ (1x)
Společnost Hrochostroj převzala v srpnu letošního roku novou automatickou strojní podbíječku Unimat 08-275/3S, která dos...
Google

Server Vodohospodářské stavby

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu