Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Hoznour Vít

Ing. Hoznour Vít

Články tohoto autora:

Modernizace trati Brno – Přerov, 5. stavba Kojetín – Přerov; SO 26-19-04 – Železniční most v km 73,610 (Morava)

Modernizace trati Brno – Přerov, 5. stavba Kojetín – Přerov; SO 26-19-04 – Železniční most v km 73,610 (Morava)
Publikováno: 14.8.2019

Článek se zabývá návrhem nového železničního mostu v km 73,610 trati Brno – Přerov. Jedná se o ocelový most o třech polích, který přemosťuje řeku Moravu. Nosná konstrukce je navržena jako trámová z ocelových hlavních plnostěnných nosníků. V krajních polích jsou nosníky navrženy s proměnnou výškou, ve středním poli jsou nosníky konstantní výšky a jsou vyztužené obloukem jako langerův trám....

Celý článek zde

Lávka u Strakonického hradu

Lávka u Strakonického hradu
Publikováno: 23.4.2010, Aktualizováno: 27.4.2010 10:54

Stavba „Lávka u Strakonického hradu“ je vyvolána potřebou propojení centra města Strakonic s historicky cenným územím okolí Strakonického hradu. Nosnou konstrukci tvoří dva ocelové rozkročené pylony, na nichž je zavěšená mostovka svařená z válcovaných profilů. Nosná i kotevní lana jsou uložena v polyetylenových trubkách. Mostnice jsou dřevěné....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>
Google

Server Vodohospodářské stavby

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Příklad rekonstrukce (sanace) vodojemu

Zavřít [x]